Hoppidi

Hoppalaanın,sinirimi bastırmak amaçlı,sevimli şeyler hatırlatmasından mütevellit kullandığım bi kelime.Psikoloğa gitsem,derin nefes al ondan geriye say dicek,hiç çekemem.Hepimizin kendince yöntemleri var.
Biri de bu internet yasağıyla kendini gösteriyo şimdilerde baksanıza.Te allahım! Hayır lan,bu yasaların gerekçeleri beni benden alıyo."Çocukları koruma amaçlı".Sizce ülkemizde çocukları korumaya,internette açık saçık şeyler izlemelerine engel olarak mı başlamalıyız? İnternetten bi haber yaşayan,okula gidemeyenleri napıcaz? Hepimiz bişeylerin farkındayız di mi.Asıl sinirimi bozan bizi aptal yerine koymaya çalışmaları.Sen tut,önüne geçilemeyen en geniş etkileşim ve tepki gösterme platformuna 'çin seddi' çek,sonra çocukları korumaya yönelik kıl tüy de! Tabi yersen.Paketler çıkarmışlar bi de.Seçenekçilik oynuyolar.Bu Cem Yılmaz'ın 'yakışıklısın sen de kendi çapında' lafına benziyo.Ama kendi çapında,yani bu alanda takıl falan diyo ya.O hesap.Özgürsün yine ama kendi alanında.Google'a gir,hava durumuna falan bak,gazetenin izin verilen sayfalarını oku.Bak,oturduğun yerden 'dünya' elinin altında.
Hani demirelin bi sözü var bildiniz mi?

Ne güzel filmimizdin sen gırgıriye

Leo